Biljetter ^^

Vart att gå upp med tuppen imörrse för började halv nio idag på högbergsskolan med matte :) jadu ganska sjukt om man säger att det är ganska roligt :O haha ja men har man varit borta från skolbänken ett tag, så är det faktiskt ganska skönt att komma tillbaka hehe.. jag som ALDRIG skulle sätta min fot i skolbänken igen efter studenten, men man ska tydligen aldrig säga aldrig ;) Och sen är det ganska skönt för har inte så många lektioner om dagen så det är fint. Max två om dagen bara...


Jag och frugelifrugan var iväg och käkade lunch på china town idag och satt där och snacka lite, innan det vart dags att dra iväg och sätta sprätt på lite pengar, eftersom man har ett eget boende så är det lite saker man måste köpa varje månad om man vill överleva liksom xD... Vart även att köpa biljetterna till A1:ans konser i oslo i december, så nu är dom bokade och bara vänta på att man ska få hem dom, och sen såklart att man ska få åka iväg dit :D Kommer bli ruskit roligt det dära ;D

nej men nu ska jag ta tag i engelska uppgifterna och göra klart dom så slipper jag sitta med dom nästa vecka när det ska vara inlämnat^^ och så har man det gjort sen, och slipper tänka på det, och sen bara ta tag i nästa grej att göra :)



bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0