05.25

Ja om fem minuter så är klockan halv sex :O och jag borde nog egentligen sova eller? Ja egentligen så. Men inte då, sitter vaken här och ugglar lite granna, har setat och snackat med brorsan i luren i nån timme tror jag nästan att det blev :O Blev att hålla han sällskap på jobbet lite haha.

Idag eller ja igår blir det ju nu, så blev det att dra till biopalatset och kolla på alvin och gänget 2 xD hell yeah dom äger fasen ;) Annars har det inte hänt så mycket, lekt lite med bästa spöket laban en vända, sen varit hemma vid lilla mamma och tagit det lite lungt. Somnade visst till en vända när man kom hem och vaknade runt tolv haha ja det kändes fint, eller inte. så kanske inte så konstigt att man inte är trött nu? aja man har sej själv och skylla :P

Fredagen var kalas hahahah, härjade med spöketlaban och vi var på bullemyren och härjade lite med allt folk där, sen var vi nog i hela blge och även ett besök i grann kommunen där det var helt dött :O var nog fasen första gången det var de :P

ja nej ut på balkongen och leka i snön och ta sej en rök och sen om man ska försöka sova lite? eller om man kanske gör nått vettigt istället som kanske skulle behövas?! ja så blir det ladda kaffebryggaren och sen röka :P GOD MORGON nu är jag vaken och förblir det för denna dag då, så se upp mot slutet av dagen, då lär jag verkligen vara i toppform hahah

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0