11 december xD

Jajemän detta datum har man väntat efter i några månader. För om några timmar eller ja rättare sagt 8 ½ timme så sitter vi i bilen och är påväg mot helgens äventyr. Vilket innebär OSLO och sen på lördag så blir det A1 för hela slanten. Inte nog med det så är det efterfest med dom haha och hur nice är inte det? gratis inträde och allt på krogen nice nice inget vi säger nej emot precis haha xD

11 december det innebär även att min lilla älskade mamma fyller år idag också :D så massa GRATTIS till henne :D:D Så hon kommer få sej en riktigt jävla födelsedag, bilresa halva dagen haha men det är nice det med har jag hört ;D

Ja sen till det sorgliga med denna dag, är att det har gått ett helt år sedan farfar gick bort :( fattar inte att det redan gått ett helt år :S känns nästan som om det var igår han gick bort. och som att det typ var i förrgår som man snackade med han sist. helt sjukt. Så sänder tankarna till lilla farfar idag.

Nej nu blir det till att sova några timmar så att man kommer upp imörrn eller ja idag klockan är ju efter tolv :P och så att man kommer iväg.


HA en sky jävla rolig helg allihoppa för det ska då jag verkligen ha vill jag lova :D:D:D

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0