4 dagar kvar :)

Tiden har verkligen sprungit iväg. Känns som om det var igår vi beställde biljetterna och kändes som en evighet. Trodde då inte tiden skulle gå så jäklans fort. Men nu är det bara 4 dagar kvar tills vi börjar våran resa till Norge och Oslo. Kommer bli riktigt spännande vill jag lova xD På lördag då smäller det :D

Dagen idag har gått riktigt fort, knappt hunnit med allt jag skulle gjort idag. Men började med att man var iväg ner mot staden och mötte upp frugan för att hjälpa henne lite med alina medans hon skulle på 2 möten i skolan. Blev även en sväng förbi fordon och hälsade på alla nötter där inne, och där var det lika ösigt som vanligt. Allt folk som går där måste ju vara lika störda haha för dom beter sej ju som oss andra nötter när vi gick där. Alla nötar på samma program haha.



Sen var jag och plockade upp morsan för vi skulle iväg och handla lite med syrran och marcus så då blev det ludvika runt ungefär. följde med morsan hem för jag skulle egentligen ha bakat lite idag eftersom tanten fyller år på fredag, men eftersom vi sticker på fredag så ska vi fira henne på onsdag istället :) men klockan blev för mycket för att börja så det får bli bakning imorgon efter att man slutat skolan:)

Blev även ett besök hem till robert och kolla på han medans han höll på med bilen och var på värsta braiga humöret haha. Annars så har man setat och pluggat lite granna har ju några arbeten som ska vara klara tills nästa vecka då man slutar, så man måste ju lägga på ett litet kol xD

Men snart blir det sängen för är bra trött, och tänkte vara duktig och försöka ta mej upp tidigt imorgon bitti och fortsätta plugga lite innan man börjar skolan imorgon vid en halv tolv.

Nej nu göra klart arbetet jag håller på med så man kan få sova lite sen :)

natti natt

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0