Frulle xD

Jajemän då sitter man här och käkar lite frulle och poppar Ben på högsta volym haha xD grannarna lär ju verkligen älska en ;)

Jodå pepparkakshuset vart fasen bra, blev riktigt stolt över mej själv haha xD




Blev även att styla några pepparkakor HAHAHAHAHA :D




Jaha ja gårdagen var riktigt najs, började med att jag och frugan drog ner till ams och skrev in oss där, eftersom vi måste det nu också :O haha aja men men har ju varit utan dom ett halvår nu så :P När vi står där inne och ser dumma ut så dyker lilla johanna upp också :) och henne var det ett tag sen man såg, så var bara och slå ner sej vid en dator och göra det man skulle göra. Och då helt plötsligt dyker janna upp också haha, jadu värsta samlingsstället där eller? maha man kan ju börja undra :P

När vi var klara vid ams så drog vi upp på stan en vända och uträttade lite ärenden, sen bar det iväg ut till landforsen för att hämta bästa spöket laban :D brumma runt lite och träffade på emil en vända, och sen blev det farligt i stan då hade ju rikard lämnat blge och anlänt till lilla ludvika så var bara och hålla i hatten om man vill överleva när han var ute på gatan xD  dumpa av frugan och sen johanna så jag och bästa spöket laban styrde upp våra liv och drog iväg till Sofi och hälsade på lite :) tills det blev dax att dra iväg och hälsa på en hemlig gäst ;P och det var trevligt :)

In till stan igen efter några timmar där, och träffade på rikard igen som hade hittat tillbaka igen :P sen blev det till att jag sofi och spöket laban drog iväg och åkte pulka haha bra nice ;P



Nej nu måste jag styra upp mitt liv lite granna, så dags att hoppa in i duschen :D

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0