Pluggat

Vaknade runt en halv elva idag, snacka om att det var skönt att få sova lite. Då var det bara att göra sej iordning för att dra sej iväg till skolan eftersom man började halv tolv idag :) soft. Väl när man kom ner till navet och skulle ha engelskan så höll man på att avlida, kärringen drog på nån jävla julskiva :O så det bara poppade julmusik i rummet haha tomteluva och grejjer hade hon på sej, ja men det var ju säkert vackert? haha. Så blev till att snacka om julen och sen bjöd hon på lite fika och sen sluta vi xD Så det var sista engelska lektionen då, bara np:t kvar som vi ska ha på måndag och även tisdag om jag inte minns helt galet.

Efter skolan drog jag hem till morsan så vi drog upp på stan en liten vända, innan det blev till att dra hem till henne igen och börja baka lite granna, så blev lite lussekatter hahah xD När man var klar med allt det så drog vi iväg till gränges hem till syrran och jörgen och hälsade på :)

Nu så funderar jag på om man kanske ska söva lite? så man kanske kommer upp för och tvätta lite imorgon. har hört att det kan vara bra ibland och göra det också. Sen så blir det ju att fira morsan imorgon :)

Har varit duktig nu på kvällskvisten och gjort klart 5 arbeten fasen borde ju få mej ett plus i kanten när gjorde jag det senast liksom? hmm aldrig, men som sagt plötsligt händer det :P

aja nej nu blir det och se om john blund kommer och hälsar på lite xD

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0