Bra varmt

Man ska väl egentligen inte klaga att det är varmt, men det är faktistk jävligt jobbit när det också ska vara varmt på kvällen/natten när man ska sova, så man knappt får någon blund.. Men lyckades faktiskt somna i ikväll innan klockan ens passera tolv :O vart ju förvånad själv faktiskt, för det hör ju inte till historien att jag brukar göra det xD

i förrgår så följde jag med frugan ut till lernbo för dom skulle fira henne hemma vid hon att hon fyllt år, så halva hennes släkt dök upp, så vart massa mat och grejor, var trevligt, men synd bara att det var så jäkla varmt så man höll på att dö av värmeslag en vända, kändes det som xD  och igår så släpa frugan runt mej runt halva kommunen så vi var överallt och handlade lite grejor och det xD

Så får vi se om min lilla bil lyckas ta sej till gränges imörrn då, för ska åka till blge imörrn och fixa ner den, kan ju vara på tiden att den kommer där ifrån, om den står kvar dvs maha, det vet ja ju inte haha... det är sånt som visar sej ^^


aja ska väl börja styra upp livet lite så man kanske får nånting gjort här idag ocksåxD


bye

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jag är trött och blöt, haha :D men skönt var det att bada!

2009-07-01 @ 19:22:45
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0