ja jävlar..

Är hemma i lilla ludvika igen då, ja man har väl varit det sen i söndags kväll.. och snart är man redo för att dra iväg en vända igen xD det blir att dra iväg på lördag eller söndag :D sen på fredag kommer ju min lilla hobo hem så då ska man ju träffa henne och vara social me hon :D lääängtar bra jävla längesen man såg henne :(

aja vad jag gör vaken nu vet jag inte, känns i huvet som om jag skulle behöva söva mera men kan inte, jobbit... så är väl lika bra att kasta på sej lite kläder och sen dra ut med daisy så hon får gå ut och kissa lite ^^

ja så blire


bye


Kommentarer
Postat av: matilda

hej!

jag har en liten fråga, har du nåra speciella framtidsplaner? :) alltid kul att höra! läs om mina om du vill.

hoppas du får en jätteawesome kväll! :)

2009-08-03 @ 19:50:13
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0