balkong pimpning ^^

Igår så vart det utgång med cathrin :) vi drog till brägårn  men inte var det så jävla roligt där ute, typ bara en massa smått folk typ. ja var ju säckgången och allt, men det märks att man börjar bli lite till åren :P annars så var det faktiskt trevligt iaf medans vi var hemma vid cathrin:)

Idag har man vart med morsan hela dagen typ :) varit här och där och handlat lite typ, så man införskaffade sej blomlåda och sånt, så pimpa vi min balkong lite granna ^^  så nu ser den ju inte allt för tråkig ut precis...



Jag börjar bli lite smått galen med det hära av att inte kunna söva på nätterna :S är ganska jobbit man vill sova men kan inte, det är helt sjuk, är skit trött på dagarna och sen när nattkröken kommer då är man hur oigg som hellst, helt sjukt... och nu är klockan tre liskom och jag är inte trött för fem öre :S   och måste jo försöka söva lite snart iaf, för imörrn eller ja man kanske ska säga idag då :P så ska man ju brassa iväg till borlänge och sen förmodligen vidare till falun för där är det ju falukalaset så xD


aja nu blir det nog ett försök till att söva, annars får jag väl nacka mej själv på nå höger  så jag somnar ^^


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0