dags att tänka på refrängen

yeah det där med och söva verkar vara överskattat ibland tror jag, är inte trött för fem öre, men ska snart ändå tvinga mej själv att söva... Men söv ju bort hela jävla dagen idag typ, vaknade runt en halv fyra först när telefonen började leva... sen efter det så dog jag en sväng till och sen gick jag väl upp runt en halv fem fem nångång^^  så kom ju frugan förbi med cigg och sen kasta ja in mej u duschen och hängde mej lite xD  Och tillslut så vaknade mr bergstedt också så att han och jag kunde traska ner mot staden, så var iväg och mötte upp frugan och iväg och drog oss en varsin pizza :D götta den satt då verkligen fint vill ja lova xD sen så dampa jag förbi morsan och hämtade en till väska, eftersom jag packa lite idag också och det visade sej att allt som skulle med inte fick plats maha så var ju bara och ta en till hehe.... så nu är typ allt packat och klart, bara lite smått kvar som ska ner, men det fixar jag imörrn, eller ja idag kanske man ska säga nu då :P när man har vaknat och allt ^^


men nej nu måste jag försöka söva lite granna så man slipper vara helt död imörrn eller ja idag som ja sa xD


GOD NATT


bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0