Västerås

vart uppsparkad av frugan runt en halv elva tror jag hon var på lördags morgonen, för då skulle hon iväg och jobba. så då var det bara att dra förbi med henne på worket och sen hem och sova vidare xD så sov nog ganska fint hela dagen och vaknade runt en halv fyra eller nått sånt på eftermiddan om jag inte minns helt fel haha... ja ibland kan det ju vara fint att söva ;P

hmm när man vaknat till liv och allt så bar det ner till frugan när hon worka och tog de lilla lugna, satt och snacka lite skit och så tills hon slutade, så skjussa man ner henne till marnäs, och sen drog jag förbi morsan en sväng innan jag skulle hem och slagga... för skulle ju upp ganska tidigt på söndan. när jag är påväg hem och parkerat bilen och det så möter jag sara. så hon och jag stod och snacka nästan en timme..

sen vart det äntligen sängen, men fick man söva då? haha nej inte ens då för då ringer brorsan och undrar ifall man kunde komma och hämta han och resten redan nu xD så var bara att hoppa upp igen och brassa iväg mot v-rås. När man kommer dit så var det ju lättare sakt än gjort att hitta dit där dom befann sej, så dampa in på en statoilmack som var uppen och fick mej en vägbeskrivning^^ så runt en halv fyra var jag på plats där :D... och in med folket som skulle med hem igen, så brassa vi hem över igen.  klockan sex tror ja hon var när jag klev innanför dörren här hemma. och somnade nog ganska tvärt då vill ja lova xD

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0