2 veckor efter volten

två veckor har redan gått sen vi volta 1 ½ varv med bilen. det har gått fort, och det känns då inte som om man har gjort det ens, förutom att man har haft jävligt ont i ryggen, men nu har ryggvärken iaf avtagit hade inte ont alls för fem öre imörrse när jag vakna :D men peppar peppar ta i trää... bara för det har jag väl det imörrn ^^  



jajemän då har man fixat klart designen någorlunda iaf.. vem bryr sej hur den vart xD inte jag.. det ser ju iaf bättre ut än vad den gjorde från början och det är ju de som räknas, orka hålla på och pula hur länge som hellst xD  har vettigare saker för mej liksom :D



Hmm dagen har har varit fullt med äventyr... frugan kom in till stan och då dampa vi loss lite i tvättstugan eftersom jag var så duktig och tvättade sen så drog vi iväg och hämtade upp coffe så vi kunde dra iväg till demia och skruva lös kylaren och de i min bil, sen var jag och coffe så duktiga och satte i det i brorsans :) team work ^^.... så nu verkar det funka som det ska, men måste nog åka till berget imörrn iaf, och försöka spola rent skiten och sen tvätta bilen eftersom den vart lite lerig hät om dagen xD.... sen bar det iväg till blge och hämtade crille och så =)

och nu blir det nog till att nanna kudden vilken minut som hellst, för är skit trött. och så kommer det ju en dag imörrn också liksom =)

God natt

Nettiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj hoppas det gick bra med er iallafall :)

2009-05-15 @ 00:02:34
Postat av: Emma Damm

Hejsan!

Ja jag tar emot alla sorts beställningar. Jag ritar på både a4:a och a3 så priset beror på vilken storlek du vill ha och motivet. MVH Emma

2009-05-15 @ 10:04:11
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0