Fiskbullar

var iväg och hälsade på systeryster mot kvällningen :D var dit och fixade lite papper och snackade lite skit haha. Ja ibland kan ju det behövas göras också har jag hört. var förbi vid magnus en vända också och hämtade mitt spel, har ju nästan saknat det, var längesen man spelade, så vi får se hur det går när man ska dra igång det nästa gång hehe.....

sen var jag förbi vif notgårn och träffade frugan som var där med barnen och rastade dom lite haha :P ja dom kan ju behöva komma ut iblander också och inte bara ligga hemma och söva, eller vara ute och dricka sej fulla^^




och nu är det inte långt kvar tills jag somnar känner jag , så för mej blir det nog till att nanna lite kudde vilken minut som hellst skulle jag tro ;)


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0