För några dagar..

ja man har ju inget internet just nu men väntar på det :P så har lånat morsans mobila en sväng :D så man har ju missat några dagar med att skrivigt här... sist så skulle jag ju gå och lägga mej i tid för en gångs skull.. men vart det så?? nej ikke sa nicke ^^ då hade crille tråkigt så var ner och hämtade han sen drog vi till coffe så han kom ut och muppa lite med oss.. sen så kom väl mister coffe över en tejprulle och då vart det farligt vill ja lova. slutade med att både jag och bilen var intejpade hahaha knasbollar det dära xD sen var det bara att dra till akuten en sväng för crilles gips hade vist blivigt mjukt. men som vanligt kunde dom ju inget göra på denna akut...



Annars har väl helgen flytit på som vanligt, vart lungt för min del. lekte med frugan på fredan och sen fick vi väl ta hand om grabbarna grus som var uta på jävulskap haha xD  och lördan så vart det till att leka med coffe och vi var nog faen överallt skulle jag tro :P


Idag har man varit uppa i falun med crille och frugan för crille skulle dit på kontroll med handen, så han fick sej ett nytt gips. annars har det varit lungt :) och blir väl snart till och söva lite granna för känner att det kanske vore en bra ida. så får se om man kommer isäng någorlunda idag då xD man kan ju aldrig veta....


Nettiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0