hel galen kväll xD

Igår styrde vi upp kvällen med lite alkohol, började med att det var jag frugan, crille, coffe och larsa. sen tittade lite annat fölk upp också  allt började ju bra iaf , sen var vi iväg till brägårn alla nötter och stappla in där och ägde skiten ungefär haha.. ja sen gick det nog bara utför en sväng, men det ordnade upp sej mot morgonkvisten så det var ju tur det xD ja allt kan ju hända när man festar med dom dära, så ibland är det bara att hålla i hatten om man vill överleva maha :D.....


Hmm jadu vissa människor tror ju inte att man har bättre saker att göra än att sitta och snacka en massa skit om dom.. men det är ju tur att dom vet mer än en annna liksom xD och sen vill jag bara klargöra en sak att jag har då bättre saker att diskutera än att öppna käften om er xD för så intressanta är ni faen inte att diskutera om :D men ni verkar ju tycka att det är roligt att snacka om en annan ;) men det är ju eran huvudvärk inte min :D inget jag ligger sömnlös över precis.....

Yeah nu sitter man hemma vid morsan och är lite halv seg men det får man väl räkna med om man inte kom isäng förens vid en sex imörrse och sen inte söv så många timmar.. så man kommer söva fint inatt förhoppningsvis... så idag händer inge ansträngande ska bara vara här och  trackasera morsan xD kan ju behövas det med iblander hehe..

nej nu ska jag huppa ut på balkongen och kolla om jag ser frugan och alina dom skulle komma förbi en sväng också :D så ska jag kidnappa alina xD


ha det

Nettiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0