Skrattretande

Måndag igen faen va skönt, helgen är äntligen över haha. men vafaen trött på helgerna samma sak varje helg typ :P fast denna helg har varit rolig faktiskt. Jag, frugan, crille och hp frog iväg till ljussjön och fiskade och grilla och hämtade larsa så han var med också sen så söv vi kvar där i stugan hehe. ja omväxling förnöjer säger dom ju :)  skulle ha sövit där i lördags natt också men så vart det inte. for in till den stora staden istället.... och ludvika är ju alltid ludvika, men jag säger som vanligt, säger inget så har jag ingenting sagt. vissa har ju tydligen svårt att ta reda på fakta först innan dom öppnar käften och springer runt och snackar en massa skit. men det är vi ju vana med när det gäller dom, vi har ju liksom varit med förr... Ni kanske borde börja skaffa er ett liv än att springa runt och försöka göra våra liv surt. men lycka till med det ;) som sagt det slår alltid tillbaka fast dubbelt så mkt värre. så då kan ni stå där med lång näsa xD  Fuckers ;P


Jahapp idag har jag varit duktig, ringt syon och boka in en tid med han, så den första juni ska jag till högbergsskolan och diskutera lite med han om man ev ska börja plugga till hösten, och läsa upp sina gymnasie betyg lite mera och sen efter det plugga vidare till nå roligt xD det är sånt som visar sej hur det blir....  Annars har det bara blivigt vandring med frugan och alina idag, vart världens kalas väder idag :D eller ja det är det väl än men iaf^^...


Hmm ja får se om man blir att dra iväg till blge nåndag i veckan då, kan ju behövas, var ju ett tag sen man var där så man måste ju offra sej för laget har jag hört... sen måste man ju kapa lite i håret så då är det lika bra^^ får se när det blir bara^^

nej nu ska jag nog ringa systeryster och snacka lite med henne.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0