11 dagar kvar

Fan vad dagarna springer iväg. Känns som igår när man beställde biljetterna och man tyckte att 4 månader skulle kännas som 100 år ungefär. Men nej dom har bara sprungit iväg och nu är det bara 11 dagar kvar tills man ska börja färden till Oslo och få se A1. HELT SJUKT :O men det är väl dom här två sista veckorna som ska sega sig fram istället :P

Fattar inte själv att vi ska iväg och kolla på dom :O Det har inte gått in i skallen än tror jag, kommer nog inte göra det än heller förens vi typ står där inne på christiania teatern och dom kliver fram på och ska böra uppträda maha xD men bra nice kommer det allt bli vill jag lova hehe...


Framsteg har jag gjort här på kvällskvisten i alla fall vill jag lova, tog mig upp på vinden och hämtade ner julsakerna så man ska väl bara orka kasta fram allt också. Får se om man ska börja lite smått snart om man inte blir trött nångång så man kan sova. För imorgon så väntas en hel dags pluggande för lilla nettiz i alla fall vill jag lova. Måste göras, tänkte försöka hinna med alla arbeten som ska göras så man kan få lite lugn och ro i kroppen än att känna sig stressad över alla arbeten när man vet att det bara är tre veckor kvar :O helt sjuk. Fan vad tiden går förbannat fort ibland. Är fasen så man inte hänger med i svängarna ibland känns det som....

Aja nej nu blir det till att försöka bli trött så man kanske får lite sömn inatt iaf, mer än vad det har blivit i helgen hahaha. Då ska man nog vara glad om man fick en timmes sömn xD 

Natti natt :)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0