då var det dags igen xD

ja jävlar var nog ett tag sen jag skrev lite här. Men har varit fullt upp hela tiden så har knappt haft tid. Och sen allt som har hänt är föööör mycket för att sitta här och orka skriva det, för då kan jag lika gärna börja att skriva en bok ;P och vem fasen orkar det? hmm inte jag iaf xD

Borde nog egentligen göra det som daisy gör nu, ligga och söva som en liten gris, men är inte ett dugg trött, helt sjukt, var det för ett bra tag sen. men när jag skulle söva så vart man såklart pigg.. aja så kan det gå iblander. så blir väl till att dra på en film snart för då lyckas man väl somna som en stock xD

Insåg för nån timma sen att faen vad tiden har gått fort, och att det snart är slut på skolan :O helt sjukt. och känns som om det är hur mycket som helst kvar att göra? kanske bara jag som tycker det eller så är det så, ja vad vet ja hehe :P

börjar inte förens 11 imörrn men måste fasen upp runt åtta för och ringa ett samtal. bra jävla drygt men vad gör man inte.. måste man så måste man.

Hmm och nu jäklar är stugan i oslo och allt bokat, så nu är det bara att invänta 11 december när vi ska bege oss iväg till grannlandet xD och sen såklart den 12 DECEMBER då det smäller. Som vi har väntat men nu jävlar :D

Ja just ja lilla nettiz har varit duktig och gett sej fasen på att hon ska sluta röka :) och på tre dagar har jag bara rökt två cigg så är ganska stolt ;P Men bättre kunde det ju ha gått om man gett fasen i dom där två. men men förhoppningsvis så blir det inge mer cigg :P

nej nu blir det att hoppa i sängen och dra på en film och försöka få lite sömn denna natt också xD

natti natt

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0