fylla

Fredagen började med att Robert ringde och väckte en på morgonen och tyckte att man skulle vara fyllechaffis åt han på kvällen, eftersom man inte hade någonting planerat så fick det bli så då. Efter det drog jag mig ner mot staden och plockade upp ett stycke Spöket laban så vi drog hem till mig och hon la sig och sov en vända för hon hade ont i huvudet. Medans hon sov så passade jag på att städa hela lägenheten. Kändes som om det behövdes lite :P

Sen dök Robert upp efter att han slutat skolan då blev det att dra sig ner mot staden och uträtta lite ärenden och lämna Spöket laban som skulle till grangärde en vända med sin mamma. Då drog jag och Robert vidare och hämtade upp Frugan eftersom vi skulle iväg till smb en vända och uträtta lite ärenden där också. Och sen började dom två att höja flaskorna xD Iväg ut och hämta upp lilla spöket laban som hade annlänt till landforsen. Brassa iväg och mötte upp Martin som skulle vara med och leka lite granna.


 


Mot kvällningen blev det notgården och hem till Skutnäs, där var det massa löst folk :P Per och Wermé dök upp där också, och dom grabbarna var det 100 år sen man såg :O Men dom var lika galna som vanligt :P Även upp till högberget och hämta upp Coffe och Josefin som inte ville vara kvar där längre.

Döv blev man efter den dagen i alla fall vill jag lova, eftersom folk måste ha stereon på högsta volym så man inte hör själv vad man tänker :P aja man överlever väl sånt också. Tur händer det inte så ofta haha. Då har man väl redan varit döv sen längesen xD


Bye

Kommentarer
Postat av: Ante

så kan de gå ;P

2009-11-16 @ 04:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0