Kanon Kalas

Ja helgen är över som vi alla vet, och helgen har varit kanon kalas. Tror nog det har hänt någonting hela tiden hehe.

Fredagen började med att man lekte lite med spöket labana och vi drig en vända till berge med cathrin eftersom hon skulle dit :) Väntade på att rikard skulle dyka upp och hämta daisy. Efter det tröck jag plattan i botten och drog mej upp till borlänge där jag skulle tillbringa hela helgen lång :) Så fredan var ganska lugn faktiskt slöade mest, vilket jag har hört att det kan vara bra ibland och göra. Men vart även ut en vända och träffa på pinky och bassa som var högt och lågt :P. Lördagen vart det ett besök hos farmor medans man väntade på att spöket laban skulle anlända till borlänge:) så vart hem till henne och bära lite grejor och så när dom kom. var där ett tag och härjade, innan vi skjussa ut julia till onäs och vi drog hem till kusseliten och dampade loss :D Var iväg till DV till rikard, mange, mini och resten som var där och festade brutalt. haha jävla galningar det dära. Men bra jävla kul hade man iaf vill jag lova. efter ett x antal gånger i DV så bar det iväg till bullemyren igen och hem till sofia och invänta andre och calle som skulle titta upp och vara sociala. haha snacka om att man garva xD

Söndagen vart någorlunda lugn faktiskt, klippte till frillan lite, så nu jävlar kan man borsta håret ordentligt igen haha bra skönt vill jag lova :P efter det bar det iväg och plocka upp spöket laban för då skulle vi bege oss hemöver till lilla ludvika igen. Så drog hem till morsan en vända, innan det var dags ut och möta upp lilla coffelito. träffade även på spöket laban, sofi och hansen. Och lilla kim dök upp en vända också :)

dagen idag har varit fullt upp faktiskt. nej nu hinns det inte skrivas nå mer, för nu ska livet styras upp lite granna hehe :) aja hööres

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0