skade skjuten kråka

Ja som en skade skjuten kråka känner man sig idag vill jag lova, fett ont i halsen och värdens hosta. Men tur är så börjar det i halsen släppa lite i alla fall :) så man börjar bli som folk. Ingen Nk idag var det, jobba hemma dag tydligen så skönt det, då fick man sova lite längta i alla fall :) behövdes eftersom man nästan hostat tarmarna ur sig under natten :O Överlever gör man alltid och det är väl tur det hahah

Nu på morgonen lovar jag att jag nästan har dött några gånger HAHA spöket laban ringde och det var mig ett jävla roligt samtal xD Ja vad säger man ;D oops så kan det gå :P

Även snackat lite skit med Frugan maha.

Funderar på om man ska dra ner till lilla mammsen en vända om hon är hemma, och om man har ork till att göra det :) Senare idag blir det att träffa spöket laban och dö en vända xD

Nej nu blir det att ta hand om min lilla vän i Borlänge som  tydligen håller på och dö :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0