hata måndagar?

ja just nu känns det som om man hatar måndagar. Fy faen vad trött jag var imörrse när klockan ringde och jag skulle upp :O så fick släpa upp mej. När man väl kommer till skolan har man någon naturkunskap då eller? hm nej varför skulle vi ha det liksom? onödigt eller? läraren var sjuk, men jag och frugan var duktiga och satt oss vid datorn och gjorde klart ett arbete iaf. skönt att ha ett klart, bara några kvar då :P haha.

Så nu är man hemma igen och sitter och slöar lite för tillfället iaf. men ska väl snart ta och aktivera mej, och röja undan disken och allt i köket, har bara köket och hallen kvar :) sen är det helt städad. just ja måste komma ihåg och ränsa ur byrån som står i hallen också, är trött på den så nu ska den få åka hem till brorsan xD då slipper jag den iaf :P

måste även ta och ringa mr vaktmästare nåndag också så han får komma och plocka bort badkaret så man kanske kan få in tvättmaskinen nångång hehe så slipper den stå och skräpa i morsans källare hur länge som helst.  vet att det var nå mer? men det kommer jag inte ihåg just nu. minnet är bra men kort iblander, aja sånt man får leva med ;D

nej nu är det väl dags att aktivera sej så man hinner bli klar med allt som ska göras innan lilla spöket laban återvänder till lilla ludvika och man ska iväg och träffa henne :)

bye

Kommentarer
Postat av: enira

åh tack! <3

2009-10-19 @ 17:08:18
URL: http://efenidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0