Rubrik

då var denna skoldag över sen långt tillbaka xD fort gick lektionen också vill jag lova :O och jag och frugan försökte bli smarta på matten, men det är ju lättare sakt än gjort maha. men har då räknat bra mycket mot vad man har gjort tidigare år iaf. och det är väl tur det :P



Frugan är väldigt aktiv på matten ;)


efter skolan så drog jag hem till morsan för jag skulle hämta lite saker där, så vart att följa med henne upp på den extremt stora staden en vända för hon skulle handla lite granna. så vart ett besök på hemtex till systeryster som jobbade för fullt xD

sen kom frugan och hämta en så vi brassa runt och uträttade lite ärenden som skulle göras. annars hände det väl inte så mycket mer skulle jag nog tro :)

och imörrn så börjar andra avenyn igen så det är ett måste att se^^ fiiint xD

nej nu ska jag skriva rent religions arbetet lite snabbt sen så blir det till att slänga sej ner och kolla lite på riverside så får hoppas på att det är bra^^

bye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0