Glad Påsk alla nötter xD

Röksugen är jag för tillfället, men det får jag vara då :P för nu har jag bestämt mej för att sluta med skiten. Varför kasta ut pengar på det när man kan kasta det på annat skit istället? Och vad är det för mening med att röka? inte ett skit. Så nu ska jag lyckas med det, och jag vet att jag kommer att göra det :) fiiint!

Hunnit med en hel del idag, varit ut och shoppat lite, så snart ska jag ut i köket och plantera lite frön :P börjar ju bli dags för det nu eftersom det snart är dags att kasta ut dom på balkongen så det blir lite vackert där i år igen ^^ Men först en liten tur ner i tvättstugan för att slänga in lite jackor i tvättmaskinen och tvätta upp dom xD

I morgon så kommer farsan hit med borrmaskinen så ska vi ta och borra lite hål i väggen så man kan sätta upp grejerna som står på golvet just nu och tar en massa plats. Och det blir nice :)

nej tvättstugan och sen leka florist :P

pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0