31 augusti

Helt sjukt att det redan är 31 augusti och imorgon är det 1 september, vart tar all tid vägen? går så jävla fort så man knappt hinner med själv ju :O


Efter jag skjussat ner crille och dom ner till han och jag och anita varit uppe på elgiganten och lämnat in hennes dator eftersom ena knappen på datorn ville leka kurragömma :P så drog jag hem och skulle göra mej lite käk, och vad fasen får jag för infall då? :O jo kastar ihop en smet och gör en ugnspannkaka :O Och jag äter faen inte pannkakor egentligen :P haha men bra gott var det faktiskt, men ska nog dröja länge innan nästa gång, för riktigt så gott var det inte så jag skulle vilja äta det igen inom en snar framtid xD


Ska fasen bädda ner mej i soffan snart och kolla på lite gossip girl för känner mej inte alls riktigt bra, känns typ som om man håller på och åker på feber eller nått, men får hoppas på det bästa att det inte är så, för sjuk det har jag verkligen inte tid och bli nu xD





pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0