Borlänge!

Drog mej upp till borlänge idag, för ska vara här imorgon bitti och vara på studiebesök på bolanche :) Och kolla in kock utbildningen där. så det ska bli spännande, är ju några år sedan jag var där och kollade sist. Nu kommer man få hela utbildningen om man väljer att gå där, och inte bara 26 veckor som man blev erbjuden förut.


Idag har jag även fått upp min lilla tavla som jag fick av sofia för någon månad sen haha det går fort i svängarna ibland :P men kanske inte är så konstigt egentligen eftersom man knappt varit hemma på ett tag:P




så den fick sin plats där:P


Men har även fixat detta




fått upp två hyllor som jag har kastat upp högtalarna på, så ska se till och fixa det ordentligt när jag kommer hem sen :) men det är inte riktigt klart än heller, för måste till ikea och köpa en ram som ska sitta där också sen jävlar är det klart, och snyggt kommer det bli ;D haha


Sitter och kollar på fångarna på fortet, missade det igår så första gången idag sen man var liten man ser det, nostalgi så det visslar om det ;P Sen blir det lite film Remember me ska vi se så får väl hoppas den är bra^^


Men nej återgå till tvn nu:)


Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0