Det regnar och regnar....

... Och himlen är gråååååååååååååååååå


Har nyss kommit hem från mötet på marnäsliden haha kul och träffa alla muppar igen som man inte har träffat på ett tag, och se att allt går framåt för oss alla ;D annars hade det ju varit lite trist :P


Nu ska jag väl ta och spika den sista biten av kabeln som jag han börja med innan jag var tvungen att dra, sen så blir det grund städning i vardagsrummet, kändes typ som om det behövdes när man flytta lite på soffan och sängen haha:O Och det passar ju verkligen bra en sådan här trist och regning dag :)


Får se om kärringen från ams hör av sej idag då, eller om hon gör det imorgon. skulle vara bra om hon kanske gjorde det idag :P orka vänta liksom xD nej vänta det är fasen det värsta jag vet att göra :P


Nej nu är kaffet klart hör jag så pimpla lite sånt, medans man ska vara duktig :)





Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0