Drastiska ändringar!

Nu blir det drastiska ändringar här i livet haha

På måndag så kommer jag att börja plugga på bolanche i borlänge:) woopwoop fick beskedet idag för typ någon timme sen, så då vet jag vad jag ska göra ett tag framöver då ;D plugga plugga. sägs att man måste göra det om man vill bli nå stort här i livet haha

Pluggandet var väl inte direkt det som stod högst upp på min lista när man gick i grundskolan och gymnasiet, då fanns det andra saker som var viktigare tydligen :P Men det är väl inget man ångrar egentligen men hade man varit smart på den tiden hade man väl pluggat lite mer än vad man gjorde då. Är huvet dumt får kroppen lida:P Men nu ska det allt bli ändring på den, nu är man äldre och smartare HAHA Så dags och bli den pluggisen man aldrig var i skolan, lätt och säga, men svårare att göra ;D Nej all energi ska gå åt det som jag har framför mej nu.

Nej nu ropar affären på mej så lika bra att dra och handla lite granna :)

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0