sista dagen på denna vecka!

Och en ny spännande vecka tar fart snart :)



Kärringen från ams hörde av sej i fredags, och hon skulle ringa och snacka med dom i borlänge till veckan och sen höra av sej, och då kan det bli snabba ryck tydligen :O Har jag tur så börjar jag nästa måndag redan :O Ja då vet jag i alla fall vad jag har att sysselsätta mej med i typ 38 veckor framöver ;D haha. Ja då ska jag bli värsta plugghästen haha. Försöka kan man alltid göra. Nej då det ska jag allt bli, var ju aldrig det när man gick i grundskolan precis så lika bra och bli en nu xD Man måste testa på allt innan man dör sägs det ju så.



Jajemän och grundstädning i vardagsrummet blev av vill jag lova, tro det eller ej. Och det var verkligen välbehövligt, så höststädningen har startat ;D klar med vardagsrummet och Hallen, bara toan och köket kvar, men det river jag av i veckan :) Fy faen vad jag är duktig om jag får säga det själv. Undrar vart man fick den energin ifrån?



Annars har helgen varit full fart spännande xD Den blev ju inte som den var planerad från början, men det är ju framskjutet till nästa helg så, bättre sent än aldrig :)



Pratade med min bästa Hobo här för någon dag sen, och fy tusan vad jag saknar den bruden alltså :O Även fast det ibland går långa perioder innan man snackar med varandra så känns det typ som att det var igår vi snackade.



Nu har man nyss blivit fattig också:O betalade alla räkningar som låg och skräpat som man inte har hunnit gjort under helgen, men nu var det klart och bra skönt är det, så man slipper tänka på det :)



Nej har lite överskottsenergi så kanske lika bra och börja lite smått med städandet av toan så man blir klar nångång :) Ja så får det bli^^



Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0