slutspurten :)

Torsdagen blev till att dra till grebbestad och tillbringa dagen där och invänta fredagen som skulle komma då jag hade min lilla överaskning till lilla mamma xD

När fredagen kom och klockan slog halv tolv fick vi fin främmande av morsans gamla kompis Carina som hon inte hade sett på 30 år som jag lyckades få kontakt med så hon och hennes dotter Jannina kom till campingen :) Snacka om överaskning :P Så tillbringade dagen med dom tills jannina var tvungen och dra tillbaka till uddevalla för och jobba, men carina blev kvar. Mot kvällningen drog vi oss mot uddevalla och iväg till carinas jobb där det festades loss ordentligt vill jag lova, galet gäng var det och bra kul haha xD



Lite av folket som var där^^


När resterande av folket skulle ut på krogen så fick jag och morsan oss en sky jävla tur genom hela jävla uddevalla där carina berättade om allt som hänt sen hon lämnade lilla håksberg och flyttade till uddevalla, spännande spännande:P och fick även höra en hel jävla del morsan och hon hade hittat på i sina dar när dom var små. så dom ska nog inte klaga på att deras ungar har varit som dom har varit ;D för då ligger vi ju nästan i lä maha.

Så var även hem till henne och kollade läget och hämtade hennes hund för att bege oss ut på nån jävla sommar slinga eller vad den nu hette :P men det var ju nice:)

Så runt en fyra på morgonen kom vi äntligen tillbaka till strömstad och in på campingen för att stupa ner i säng^^

Lördagen hände inte så mycket var mest till att bara vara och njuta av sista dagen i bästa strömstad:O eftersom vi skulle åka hem på söndagen:(

hemfärden börjades ganska tidigt, men man hade gärna kunnat stannat kvar en vecka till, men inte då eftersom man var tvungen att dra till jobbet på måndagen. När man väl hade kommit hem, tog det inte många minuter innan man fick fin besök. in kliver sofia och sara

Sen resterande av veckan bestod av jobb och sen damp med crille och c/o :)


Nej nu ska jag tydligen dra mej ner mot brägårn tycker visst crille, seb och hp så kanske lika bra och hoppa ut i lilla bilen och dra sej ner innan dom dampar sönder luren xD fast bara om man orkar de visar sej haha

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0