11 december

Jajemän idag är det en dag där det händer mycket vill jag lova. Nu är jag i alla fall hemma och har duschat och gjort mej klar för att snart börja bege mej mot ulrika kyrkan där ska det bli dop :) mattias bebis ska döpas :) Så direkt efter det bär det av till nyhammar igen för att vänta in tills jag och sofia ska vara bartendrar ikväll :P spännande spännande, 50 års fest för perre. så det kan ju bli ett äventyr det haha.

Sen fyller ju lilla mamsen år idag också, så ett stort GRATTIS till min älskade mamma på 49 års dagen♥ så bara ett år kvar tills den tanten blir 50 år också haha nice :P

Och idag är det även 2 år sedan farfar gick bort också :(♥

Sen är det även ett år sedan jag och cathrin fick våran dröm uppfylld, fick äntligen gå på en A1 konsert och träffa dom för första gången haha.  där blev ni förvånade att dom nämndes här i min blogg också haha.
Så ja 11 december är visst ett datum och lägga på minnet tydligen. så denna dag är en dag med blandade känslor! 

Men vi överlever allt så ;D

Nej göra det sista innan det är dags och dra ner till kusselitens bebis dop xD och träfffa släkten mee loooove it :D


Bye bye hörs någondag när man kommit hem igen och nyktrat till och allt vad nu denna dag har att erbjuda ;D

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0