Dag 01 - Presentera mig själv



Jag heter Anette Christina Alexandersen, även kallad Nettiz av mina nära och kära. Är hela 24 år men fyller 25 i maj, jävlar vad gammalt det lät då :O Kommer från Grängesberg från början där jag bodde fram till jag var runt 10. Flyttade då in till Ludvika där jag fortfarande bor kvar, sorgligt men sant haha. Bor på högberget i min lilla etta för mej själv. Men känns som om jag skulle vilja ha en större lägenhet, men denna duger väl ett tag till, eller ja man får stå ut ett tag till tills man fått en bättre inkomst och man kan flytta till större :) 

Gick fordonsprogrammet på gymnasiet och blev utbildad bilmekaniker med Certifikat och jävulskap haha. Då jag inte gillar att hålla på med bilar så inget jag vill jobba med direkt. 3 år räckte för att tröttna haha.

Vill bli kock, hade redan kunnat varit kock om jag hade gått klart hotell och restaurang programmet som jag började på när jag började gymnasiet. Men blev att jag hoppade av det och började fordon istället, vilken jävla skillnad egentligen, men som sagt ung och dum :P dumt och vara efterklok :)

Jobbar lite av och till på ett värdshus/pizzeria i Grängesberg, ja se jag är tillbaka i Grängesberg haha. Trivs jävligt bra med det. Det är riktigt roligt men det kan bli väldigt tidiga månar, vilket kan vara lite kämpigt ibland med tanke på att man inte är en morgon människa, utan en natt människa :P

Hoppas att man eventuellt kan få heltid där, för det skulle vara perfa :) Men jag är glad för det man får. Det är ju bättre än ingenting alls :)

Ja det var väl lite om mej det xD


Nu ska det sovas natti natt!


Pöss huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0