Dag 03 - Mina föräldrar

Marita Carlsson född 11 December 1961

Född och uppvuxen här i Ludvika där hon fortfarande bor kvar. Bodde även en liten vända i Borlänge som liten.
Jobbar inom Ludvika kommun som personlig assistent, som hon har gjort i många år. 
Hon har alltid velat flytta till västkusten men aldrig blivit av, men nu ska vi se om hon inte kommer iväg snart, då hon har planer på och flytta till Uddevalla.
Min mamma är den bästa, hon ställer alltid upp i alla lägen och är verkligen guld värld. Vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är den som betyder mest. Visst vi har haft våra upptåg genom livet, men mycket av det har man faktiskt sej själv och skylla, eftersom man inte var guds bästa barn när man var yngre :P 
Jag älskar min mamma♥




Tor Alexandersen född 8 Juli 1960

Pappa är född i Alta som ligger långt uppe i nord Norge. Han kom till Sverige som 6-åring, då flyttade dom till Garpenberg där farfar fick jobb i gruvan? sen flyttade dom till Grängesberg.
Jobbar inom Fortifikationsverket dvs för svenska försvaret. Han har jobbat med det sen typ 1989 har jag för mej. Så det är ett herrans massa år. Han är bosatt i Borlänge sen typ 94-95 någongång då han och mamma skilde sej.
Han och jag kan ha våra intriger men två plusporer går inte i hop :P skämtosido xD
Men är man pappas flicka så är man :D 
Jag älskar min pappa♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0