Dag 07 - Min bästa vän

Ja bästa vänner har man haft genom åren. Dom har kommit och gått, dels för att man har vuxit i från varandra och massa annat skit som kommit emellan.
Har några bästa vänner, men den jag tänker välja att skriva om är såklart min Hobo som jag saknar så fruktansvärt mycket.



Hon heter Martina Granberg född 27 Juli 1986

Har känt henne sen vi började på lekis, sen dess har vi varit bästa vänner. Har hunnit med och gjort en hel del både bra och dåliga saker i vårat liv. Delat glädje och sorg. Men vi har nog aldrig varit osams. Vi har haft våra uppehåll och varken umgåtts eller pratat under vissa perioder, men när vi väl träffats eller snackat efter det så har allt alltid varit som förut. Det har känts som om det var igår man snackade. Behöver aldrig ifråga sätta vänskapen bara för att man inte har träffas eller snackat på ett tag. Det är riktig vänskap.

Många minnen har man med den bruden, och det är nog fasen bara bra minnen, skulle kunna sitta och skriva i evigheter om allt vi gjort, men det finns inte så mycket tid till det.

För ungefär 5 år sedan så lämnade hon lilla Grängesberg och flyttade upp till Sundsvall. Glad för hennes skull att hon kom ifrån detta ställe. Det tråkiga är att man inte kan träffas så mycket som man vill. Vi hörs inte av lika ofta som vi gjorde förut. Men när vi väl både träffas och snackar i telefonen finns det nog ingen hejd på oss. 

Saknar min hobo fruktansvärt mycket! som vi alltid sagt, Du och jag mot världen♥

18 års snart 19 års vänskap och mer ska det bli



♥Love you♥

Nej får faktiskt inte glömma en till person som ställer upp till 100 procent. Hon och jag har inte känt varandra lika länge som jag känt Martina. Vi är på väg in på 1 ½ år snart. Men ändå känns det som om man har känt henne hela livet. Många minnen har vi redan och massa galenskaper och fler ska det bli utan tvekan :D

Ja vem är det jag skriver om nu då?

Såklart ingen mindre än Bästaste spöket laban - Sofia pettersson♥ 



♥Love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0