haha :)

Dagen idag har det inte hänt mycket vill jag lova. Har typ bara legat och degat, men det får man ju göra när man inte är riktigt frisk. Det blev Twilight maraton :P var ut en snabb vända när jag var till affären. Var även duktig och planterade om dom sista blommorna som var kvar, och även att slå in morsans födelsedags present xD Fick lov att slå in det i julpapper haha eftersom det andra pappret var slut. men vafaen gör det? :P är ju snart jul i alla fall så haha.

Lånade en bok av morsan här för någon dag sen som jag har börjat läst lite i. En bok som jag velat läst länge, men aldrig tagit mej i kragen och köpt haha



Men den är lite dryg och läsa får hoppas att den blir bättre, annars öppnar jag fönstret och slänger ut den :P 

Nej nu ska jag fasen slå på en film och kolla lite innan det blir dags att ta sej till drömmarnas land :) och får hoppas på att man mår bättre imorgon :)

Så nu blir det denna film, så får väl hoppas att den är bra då :P




Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0