Lördagen!

Vaknade halv sju av att klockan ringde, så då var det bara att släpa sej upp och börja dagen. Eftersom att man började jobba halv nio :) Fixade frukosten till gästerna och medans dom satt och käka skulle jag vara duktig och passa på och städa toaletterna ute i foajen, började ju bra tills jag behövde skurhinken för att torka golven. Letade över halva bygget men hittade den inte :O fick ta en annan halvkass sak haha. Men var inte så konstigt att jag inte hitta den, för huliganen själv hade väl gömt den på nattkröken haha jävla unge :P

Mot kvällningen var jag ut en vända med sofia, anton och loukas. Blev även ett besök hemma vid anita:) Sen var det bara hem och försöka sova igen :P

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0