Mini Jul :P

Idag så hade jag och Sofia en lite julafton xD vi orkade inte vänta tills på fredag med julklapparna, så vi gjorde en liten mini julafton idag :) öppnade julklappar och käkade lite julmat haha! trevligt trevligt :)

Fick tredje filmen av Twilight av na :D 

Rikard och Basti kom på besök också, vilket resulterade i att jag och Rikard låg och söv i sluändan och Basti satt och nörda vid datorn :P Drog ner till morsan en vända när dom hade dragit vidare för och göra ett försök till och skruva bil. Så var där ett tag, så vi drog till affären och handla lite, och sen skjussa jag upp brorsan på högberget eftersom det var dags för Jürgen att dra ut på upptäcktsfärd haha.


Blev även ut en vända med Robert och Robert :P 

jaha nej eftersom man legat efter med dom där dagarna så lär jag väl slänga ut dag 4 också så man är med i leken igen, sen blir det nog fasen att nanna lite kudde, känner huvudverken kommer smygandes, så lika bra och självdö då xD

Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0