Ny kaffebryggare :)

Ja igår så innförskaffade man sej en ny kaffebryggare, eftersom att den andra man hade inte mår så förbaskat bra. Den brygger lite som den själv vill, ja dvs att den lever sitt egna lilla liv. Så igår fick det vara nog så drog upp till elgiganten och införskaffade mej en ny :)

Så det blev typ en sådan där :) Ska snart dra igång den och kolla så den funkar som den ska :)
Just ja här för ett litet tag sen fick jag detta av systeryster

en sopsäck haha.


Och den innehöll massa kläder xD och såklart några gardiner. Hade precis fått undan den andra sopsäcken jag hade fått av henne, som bara var med gardiner i :O lär ju snart ta och bygga ut om jag ska få plats med allt haha. men vad gör det, alltid roligt med nya grejer :)


Förbannade snö som aldrig vill sluta falla heller, trött på vintern :P och än är det långt kvar innan skiten försvinner. Men ja lite roligt är det väl men bara lite ;D Bra skönt att man har en ny koppling på bilen i alla fall så det går att köra som folk med bilen xD utan något som ska slira och jävlas när man försöker gasa haha. Så man får väl säga tack farsan än en gång :P


Nej nu ska jag ut i köket och testa kaffebryggaren och se så den brygger gott kaffe åt mej^^


Hörs!

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0