pulka åkning :D

Igår så blev det att ta fram pulkorna och dra till håksberg och åka pulka med minii och sahlberg. Ska man göra det ska man göra det ordentligt, så började med att bergsklättra upp på sligen för att sen brassa ner för backen :O

Minns att när jag gick i femman eller sexan så var jag och elli där och åkte pulka och efter den färden sa vi till oss själva att vi aldrig skullle göra om det, för den färden var ganska spännande. Vi höll nog på och kapa alla träden som var i våran väg då haha.
Men nu har man gjort det igen, och ska nog fasen inte göra om det heller haha denna gång var det minii som höll på och ta alla träd :P eller ja han tog då ett i alla fall med huvet :P  sen blev det pulkaåkning efter bilen lite bättre det än mördar backen haha

Inatt så var jag sofia och sahlberg ute på äventyr. var nog fasen i hela kommunen tror jag. Och sen körde en lastbil ner Västerås skylten, och en annan lastbil blev ståendes i rondellen på sniskan :P Nu vet vi vad snutarna gör kvart över tre på nätterna när inga andra är ute, dom är på sladdturné i rondellen xD var nog ingen som visste hur man åkte i rondellen inatt vi åt fel håll eftersom att lastbilen stod i vägen och sen brandbmännen drog runt 47 varv i rondellen åt fel håll med varningsblinkersen på och försökte sanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0