Borläääänge!

Inte bloggat på några dagar nu, så blir väl att ta sej i kragen och göra det nu då. Börjar väl med det som hände i helgen :)

I fredags så drog jag, bästa spöket laban, coffe och hp till borlänge, där vi åkte och plocka upp linnéa, kristoffer, emma och basse. För att sedan dra vidare till Jax och festa lite granna. Var där ett tag och så, tills vi blev tvugna och dra. Så runt halva borlänge på lite uppdrag och äventyr (A) innan vi drog oss tillbaka till lilla ludvika igen.



Och i lördags blev det en lugn dag och kväll, jag och sofia var till hemmakväll och hyrde lite filmer som vi kollade på :) Sen var det bara att dra ut till norhyttan på nattkröken och hämta hem hp och seb så varit där och kalasat lite haha. Väl tillbaka i stan igen så drog jag oc spöket laban hem och söv för man var ju lite halv död xD

i söndag var vi ner till elli en vända och käka lite pizza och så xD(A) bra längesen man käka en sådan, så det var ganska gott vill jag lova^^ Hände väl inte så mycket mer tror jag. Jo just ja var även hem till brorsan och sen syrran och hälsade på en vända också :) Sen kom även rikard och ken hit och dampade loss^^

Just ja man blev även lite kattvakt också, åt spöket labans lilla monster xD



bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0