Insnöad

Jajemän det är vad man är om man ska försöka ta sej ut på balkongen här hemma haha. Så kan det gå när det har snöat som ett as och man inte varit hemma på ett tag, så kanske dags att försöka skjuta upp dörren på någe viss och skyffla bort allt snö som ligger där? haha ja den som lever får väl se, annars finns det väl risk att balkongen blir helt igensnöad när man sticker bort en hel vecka på måndag xD

Hmm igår natt hade det nog varit jävligt kallt ute eftersom biljäkeln inte ville starta, så var bara att raska iväg till tandläkaren igår^^ så tur man var ute i god tid i alla fall med att testa starta den, annars så hade det nog blivit lite väl paniiiiik skulle jag nog tro. Efter man varit vid tandis så kom brorsan och hämta en så jag, morsan och brorsan åkte upp till mej för att försöka få fason på bilen^^ när vi står där så dyker martin och sahlberg upp också och även systeryster så där stod vi helt plötsligt sex stycken nötter xD haha humor!

Och idag så fyller ju bästa spöket laban 18 år också så ett stort jävla grattis till henne :D
så vi var ner på den extremt stora staden idag så hon fick pierca läppen. Annars har det inte hänt så mycket mer än att vi hitta alla mina cd skivor så har gått lös på dom^^



Hell yeah man fick äran att följa med till en öde ö xD


yeah och imörrn så kommer kanske lilla kusselitoooo ner till lilla ludvika också, så det kan ju bli spännande spännande hehe

Nej nu ska jag och daisy ta och hoppa ut i snön och yra runt lite granna! 

huuujjaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0