2010

Hell yeah första inlägget för i år då xD Hoppas ni alla har haft det trevlig på nyår, för det hade då jag i alla fall :)

Började med att jag och bästa spöket laban började hemma vid mej med lite alkohol och mario :D haha jävla roligt vill jag lova, sen dök kerry upp också och även sen lite annat folk :) så vi förfestade hemma vid mej tills det blev dags att dra över till johan :) bästa babyfriend och walter och dom kom också :) fiiint, längesen man träffade dom juu så det var nice :) just ja harry hitta ju hit också ^^

Året slutade bra, och det nya började väl bra också hahah. men blev även ett litet besök till akuten med en viss person men tur var så  gick ju allt bra :D haha. men blev fasen en tidig kväll i alla fall mot alla år, men det var nice det med haha....

Just nu sitter jag, bästa spöket laba, babyfriend, coffe, larsa och hp och spelar lite mario och några dricker även lite öl haha och snart kommer väl även seb hit, så får väl se hur denna kväll slutar då :)


nej nu ska vi fortsätta lite hära :)

hörs

bye

Kommentarer
Postat av: nathalieh

haha. vad gör dudå :)?

2010-01-04 @ 12:17:19
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0