Full rulle

Idag har det varit full rulle sen man slog upp ögona ungefär. Började med att man drog ner till morsan och hämtade henne så vi drog oss iväg på shopping runda på några timmar, och lagomt till vi blev klara med det så blev även bästa spöket laban klar också :) så då var det bara och åka och plocka upp henne. Då upp till mej med allt som handlats och sen raka vägen ner till akuten för ett litet besök. och man fick sitta och trycka bakom drapperiet en vända så man inte svimmade hahahaha xD var iväg och handlade lite med frugan också.

Nu så sitter man och tar det lite lungt och ska väl snart sova tror jag, men är inge trött alls just nu känner jag :O så får väl ta fram stekpannan så kanske man somnar haha.. För Rikard, spöket laban och daisy ligger och söver för fullt här. Annars får jag väl hoppa lite på dom så dom vaknar MAHA.



wtf :O HAHAHAHAHA ja denna bild hittade jag nyss för Mark hade lagt ut den på fejjan HAHA Nog för Ben stod och snacka om sin vaselin burk och det på konseren och så xD Men detta tog fasen priset hahahahahaha och med Chris liksom :P haha aja, lite små gay viste vi att han var ;P dagens humor^^

Nej nu blir det till att röka lite och sen försöka söva lite, så man hinner med allt som ska göras imorgon också :)

bye


Kommentarer
Postat av: merissa

på helgen ska jag kanske på en tjejkväll sj då?:)

2010-01-28 @ 16:04:04
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0