Helgen!

lyckades överleva helgen xD
I fredags så drog jag och Cathrin på bio, var iväg och såg eclipse :) så nu har man sett den också xD så bara och vänta på nästa nu då :P Efter filmen drog vi bort till navet där Crille och Loukas var och härjade lite med dom innan vi drog vidare på våra egna äventyr, innan vi trakaserade dom ännu mera xD



Lördagen blev lugn fram till eftermiddagen då det blev dags att dra sej ut mot nyhammar och hem till Sofia och grilla med henne och Emma :) Sen dök även dom tre musketörerna upp HAHA så alla hinka i sej alkohol medans en annan var duktig och inte gjorde det just då i alla fall xD Mot natt kröken drog jag och Emma in till stan för att möta upp Crille och resterande, haha och jag lovar dom var helt galna och skulle fasen bada överallt :O jaja inte lätt det dära inte xD




Puckorna badade även i rondellen HAHA


Söndag drog jag, brorsan upp till borlänge för att möta upp syrran för att sedan gå ut och käka med farsan :) Det var riktigt trevligt vill jag lova, inte varje dag det händer precis, så lika bra och ta vara på stunden ^^ Men det ska inte dröjja så länge till nästa gång :) 




Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0