Ludvika festen!

Då var Ludvika festen över för i år då. Men det gör väl ingenting för den var ganska värdelös i år

Torsdagen då när allt startade var jag hemma vid frugan och hjälpte henne skruva ihop alla möbler vi var iväg och införskaffade oss på IKEA på onsdagen. kan ju säga att det var tur man åkte och hjälpte henne annars har hon nog setat och kliat sig i huvudet än och funderat över hur hon skulle få ihop allt HAHA inte lätt att heta Emma ibland :Par När vi fått ihop allt drog jag upp på stan och mötte upp Sofia så vi drog några vändor på stan innan det blev att dra hem och söva :) eller ja blev en vända till begre och lämna av Cathrin och Göran innan man fick söva^^


Fredagen när man vaknade var det bara att börja göra sig iordning och allt för att sedan invänta Sofia som skulle komma och plocka upp en så vi kunde göra våra 47 ärenden innan vi skulle dra iväg mot smb för att hämta Sara när hon anlände till smb. När vi hämtat Sara drog vi ut till Landforsen hem till Sofia och käka lite och börja dricka innan Sahlberg kom och hämta oss och skjussa in oss till stan. När vi kom in till stan drog jag och Sofia upp till morsan och väntade på att hon och syrran skulle bli redo för att dra ut på stan xD Blev en massa öltält och så innan klockan rann iväg och det var dags och dra hem och söva igen :P


lördagen kom jag och Sofia på att vi skulle dra och bada eftersom det var så jävla varmt och äckligt, så efter 35435 timmar ungefär fick vi äntligen bada haha. Blev ute i sandviken, den lilla badplatsen lever kvar än, bara det är inte dåligt haha xD Sen var det bara hem till Sofia igen innan det blev dags att dra iväg in till Ludvika igen för att möta upp hennes morsa och perre för att sedan börja kvällens äventyr :P


Och imorse runt en fem ringer en förvirrad babyfriend :P så de var ju bara att vara snäll och kliva upp och dra iväg och skjussa hem han, så han hamnade där han skulle^^ annars har dagen varit lugn och skön. Och nu måste jag faen söva så jag kommer upp imorgon bitti :O Maha :D


Natti natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0