Måndag!

Idag har det nog fasen varit full rulle ända sen jag vakna, för när jag vakna var det bara att ta sej en promenad med morsan och daisy ner till marnäsliden eftersom jag skulle ha möte där klockan tio. Efter mötet blev det en vända ut till grangärde för att byta bältes stoppen jag köpte här förra veckan, men det visade sej att den inte passade, och såklart så har inte det man ska ha hemma så dom fick lov att beställa det från någon annanstans, den skulle äventuellt komma imorgon, så det visar sej då xD


Blev en tur till berge för att snacka med dom på stopet, så i helgen ska det jobbas och sen två veckor framåt :) ska bli skönt att få komma tillbaka igen, och få lite ordning på vardagen igen :) In till staden för att dra på banken och sen ner till marnäsliden igen :P jävla springande där idag xD

Mot eftermiddagen drog jag mej utåt mot tuna hästberg för att hälsa på Johanna och Lena och se hur det blivit i huset med all renovering och med inflyttningen :) och det var nice, så blev där någon timme och bara snackade en massa skit :) När man ändå var där i krokarna så blev det även ett stopp i rämshyttan när man var påväg hem för att hälsa på Rikard en vända :) lika galen som vanligt xD sen kom även catta och annica förbi, och bada blev det också :P fy fasen riktigt skönt var det vill jag lova :)


Och nu är man hemma och ska ta och varva ner lite granna innan det blir dags att söva :)

Nej först balkongen tydligen för där ute en balkong ner står johan och vrålar efter mej så får väl springa ut och kolla vad han vill då xD


Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0