Städa, packa och vet fasen allt...

Ja det är vad jag kommer att tillbringa min dag med att göra vill jag lova hehe. men städningen är nästan klar bara lite dammning kvar och sen dammsugning, det går ju ganska fort när man börjar så hehe. Har även börjat packa, ja varför ska man göra klart en sak åt gången? lika bra och börja med allt haha. men det är ju typiskt när det gäller mej, så blir man förvånad haha nej inte det minsta:P Fin ledig dag man kommer få haha, full rulle även då.


Gårdagen på stopet var ganska spännande Anette, Happy och Mevko är en bra kombination i ett kök vill jag lova haha ena är nog faen värre än andra, men som någon sa man måste vara skadad för och jobba här, så då har man ju hamnat rätt haha


Imorgon har huligan ungarna stället för sej själva, och huligan ungarna det är visst jag, Mevko och Happy om man frågar Gun xD förstå inte alls vad hon menar med det (A) vi som är så snälla och söta haha. Det kan bli en spännande dag, men Skero och Tatjana dyker ju upp nångång också så^^ kan nog behövas, så vi slipper jobba rövarna av oss:P


Nästa vecka är man ledig xD och den ledigheten kommer man tillbringa i Strömstad och Norge, hur underbart är inte det då? JÄVLIGT UNDERBART om man frågar mej. Skulle ha åkt på lördag, men vi sticker redan på fredag xD NICE

Och denna tid nästa vecka så är man påväg till halden för att tillbringa dagen där och sen få en fin avslutning på dagen xD A1 here we come MAHA

Nej nu blir det till och fixa allt som ska göras, så man får lite ledig tid innan det är dags och söva igen och klockan ringer 05.00 :| men jag gillar lääääget xD


PÖss huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0