Blir aldrig som man tänkt sej :P

Jag har kommit på att det blir aldrig som man tänkt sig :P Skulle fixa massa idag, men så blev det inte i alla fall inte den närmsta timmen, efter att jag uppdaterat bloggen sist så ringde kusin Jenny så det blev att dra iväg för att träffa henne en vända :) treevligt :) inte varje dag det händer liksom :P  Vi drog hem till brorsan och typ vände upp och ner på hans lägenhet för att hitta hans deklaration vilket ledde till inget resultat alls haha. Han befinner sig ju ner i okg och hade lite svårt för att göra det själv, så tur vi är snälla och hjälper till då haha även fast resultatet blev som de blev :P


Och nu mina vänner ska jag göra ett litet ryk som jag tänkte göra innan, och innan hon hör av sig igen :)


pöss huuuuj

Kommentarer
Postat av: emma

Akejj , vad skönt att höra ! :)

Jo med mig är allting kalas bra ! jag har verkligen f¨tt en bra dag :)

sol och stek , muumms ! :D

Vad har du för underbara planer tills idag då?? :]

2010-05-03 @ 14:33:33
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: Elionore Tynell

ja, det är det :)



ja, jag var med kompisar, vad gjorde du på valborg? :)

2010-05-03 @ 16:13:30
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0