Tiisdag

Nu är man på hugget och nu ska allt damm bort xD håller på och dammar som en galning xD mer spännande än så är det inte just nu, men bra skönt när det är klart, fattar inte vart allt damm kommer ifrån :P hahaah  lika bra och passa på och göra sånt medans det inte är strålande sooool för då vill man ju inte roa sig med det precis :P Har även varit duktig och städat vinden och allt skit som var där är nu borta, underbart, fattar inte hur man kan spara på så jävla mycket skit ibland? men alla som känner mig vet ju att jag har lite problem med det dära att slänga grejer xD Men nu tog jag mitt förnuft till fånga och gjorde mig av med det :D NICE duktigt nettiz:P


Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda? det är sånt som visar sig :)


aja fortsätta damma var det ^^

Pöss huuuuujjjj

Kommentarer
Postat av: emma

jag ska vara hemma och chilla bara "!! sj?'

Sjukt ledsen för ett sent svar ,hoppas att det inte gör något? :]

2010-05-04 @ 19:13:37
URL: http://emmatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0