wiiiiipwiiiiiip

Jajemän överlevt denna dag också :P fast ja den är inte slut än men vafaen :P  Gick upp vid fem i morse och då jäklar strålade solen och vart har den tagit vägen nu då? hmm ingen som vet :P Idag på jobbet så märktes det i alla fall att M var tillbaka för då jäklar stod stereon på max inne i köket och han sprang runt och sjöng och dansa som en galning xD blir man förvånad? nej inte det minsta :P 

Helgen då? ja vad säger man om den? hahaha helt galen xD Började med att i fredags så plockade jag upp Johanna och Lena för att sedan dra vidare till Idkeberget till Rikard, Johan och Morgan som var redo för en kväll/natt i borlänge på massa tokigheter. Men först blev det ett stopp i rämshyttan och in och hälsa på Johannas farsa som man inte sett på 1000 år typ, han var lika galen som vanligt xD sedan ännu längre in i skogen tills man var framme hos dom tre musketörerna, kastade in dom i bilen och drog vidare mot civilisationen och väl där var det bara att kasta in Mange och Mini i bilen också, nötter HAHA Blev även en vända hem till larsa och kolla läget hemma vid han, där det var fullt drag, med folk överallt vill jag lova. Efter en hel del togigheter bar det iväg hem över igen, för att sedan själv dö xD Och det var behövligt vill jag lova :)

Lördagen så blev det att leka med Sofia och sen även alla andra nötter som var ute på vift som vanligt :P Just ja vi var även duktiga och städade bilen invändigt också, och det kan man säga att det var välbehövt haha så nu är gamla bettan ren och fin invändig i alla fall, utsidan blir när det finns massa tid till övers :P om sådära 100 år då da :P


Nej nu måste jag ta tag i disken och allt annat som jag skulle ha gjort igår egentligen men som inte blev av eftersom att man var helt hjärndöd igår, ja vilket man är jämnt då HAHA men värre än vanligt :P

Hörs!
Pöss huuj

Kommentarer
Postat av: emma

Jaha okej , nej men jag är sjuk. så det blir nog vara hemma och sova för mig!

2010-05-19 @ 07:56:46
URL: http://emmatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0